ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ
ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τετάρτη 10 Αυγούστου 2016

ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ: Νίκος Γκολφίνος - Γύρνα


Ο Νίκος Γκολφίνος μας εκπλήσσει ευχάριστα και μας αποδεικνύει ότι εκτός απο εκπληκτικός ερμηνευτής, παρά το νεαρό της ηλικίας του, είναι και ένας εξαιρετικός δημιουργός, καθώς υπογράφει ο ίδιος τη μουσική στο τραγούδι  του με τίτλο "Γύρνα''. τους στίχους Κοσμάς.
Ο Νίκος Γκολφίνος κερδίζει πάλι τις εντυπώσεις ,το Γύρνα είναι αναμφισβήτητα το απόλυτο hit που αναμένεται  να γίνει  μεγάλη επιτυχία! από την ιδιαίτερη φωνή του, που θα ακουστεί παντού και δυνατά! Μελωδικός  και συγχρόνως ξεσηκωτικός, είναι έτοιμος  να ενταχθεί στις play list των ραδιοφωνικών σταθμών.
Ο στίχος και η μουσική σε συνδυασμό με την μοναδική ερμηνεία του, μας χαρίζουν μια υπέροχη μπαλάντα.

Γύρνα απόψε κοντά μου-γύρνα μ' ευθύνη δικιά μου- γύρνα συγνώμη εγώ σου ζητώ
Μια ξεχωριστή λαϊκή φωνή  επιστρέφει  πιο  δυναμικός  και πιο σίγουρος  για τον εαυτό του, με ένα κομμάτι που σίγουρα θα αγκαλιάσει ο κόσμος, αφού έχει δείξει εξαιρετικό ενδιαφέρον  για τον ίδιο όλα αυτά τα χρόνια. Ξεχωρίζουν μόνο όσοι πραγματικά αξίζουν και ο Νίκος Γκολφίνος είναι ένας από αυτούς. Το όνομα του και η φωνή του είναι σίγουρο ότι θα μας απασχολήσει τα επόμενα χρόνια.

Δείτε στο ΥouΤube το video clip στο  link


ΝΙΚΟΣ ΓΚΟΛΦΙΝΟΣ-ΓΥΡΝΑ
Στίχοι: Κοσμάς- Μουσική: Νίκος Γκολφίνος
Μίξη-Ενορχήστρωση: Νίκος Γκολφίνος
Φωνητικά:Ευγενία Λιακοπούλου
Νέυ: Ηλίας Φαχίδης
Ηλεκτρική Κιθάρα: Βασίλης Ντόλιας
Ακουστική κιθάρα: Χρήστος Αποστολάκης
Vst Τύμπανα: Χάρης Μητρόπουλος
Στίχοι-Lyrics
Λόγια αλλάξαμε βαριά
χωρίς να το σκεφτούμε
και πάνω στον εγωισμό
είπες εσύ είπα και γώ
πως χωριστά θα ζούμε
Γύρνα απόψε κοντά μου
γύρνα μ' ευθύνη δικιά μου
γύρνα συγνώμη εγώ σου ζητώ
Έλα παράτα τα όλα έλα
και σώσε με απ' την τρέλλα
ακόμα πολύ σ' αγαπώ
Ούτε θυμάμαι απ τους δυό
ποιός την αρχή είχε κάνει
αυτό μονάχα θα σου πω
δεν τον μπορώ τον χωρισμό
δεν τον αντέχω φτάνει


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου