ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ
ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Κυριακή 26 Απριλίου 2015

Έλληνες έκαναν τη γνώση… παιχνίδι

Ο εμπνευστής του Quizdom είναι ο Τριαντάφυλλος Ξυλούρης (δεύτερος κατά σειρά), αλλά για την υλοποίησή του εργάστηκαν αρκετά άτομα από την αρχή, μεταξύ των οποίων οι Νικόλας Γεωργουδέλης, Παναγιώτης Βούρτσης και Παντελής Μαυρομμάτης.

Δημιούργησαν ένα κουίζ αναμέτρησης γνώσεων για «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα και μέσα σε λιγότερους από εννέα μήνες έγινε η ταχύτερα αναπτυσσόμενη ελληνική εφαρμογή στα ηλεκτρονικά καταστήματα τηςApple και της Google. Ο λόγος για το Quizdom, το… εθιστικό παιχνίδι τωνΤριαντάφυλλου Ξυλούρη, Νικόλα Γεωργουδέλη, Παναγιώτη Βούρτση καιΠαντελή Μαυρομμάτη, στο οποίο οι Έλληνες χρήστες αφιερώνουν ακόμα και οχτώ ώρες ημερησίως μπροστά στην οθόνη των smartphone, απαντώντας τουλάχιστον 30 εκατομμύρια ερωτήσεις, σε περισσότερο από ένα εκατομμύριο «μάχες» μεταξύ τους.

«Η ιδέα ξεκίνησε από την αγάπη μας για τα παιχνίδια γνώσεων αλλά και την απήχηση που βλέπαμε πως αυτά είχαν και στο πεδίο των mobile εφαρμογών. Πριν από περίπου ένα χρόνο, λοιπόν, σκεφτήκαμε να δημιουργήσουμε στα ελληνικά ένα quiz γνώσεων που θα δίνει την ευκαιρία στους χρήστες να παίζουν αντίπαλοι με τους φίλους τους και άλλους παίκτες», λέει στον Ε.Τ. ο 29χρονος κ. Ξυλούρης, εμπνευστής της δημοφιλούς εφαρμογής και συνεχίζει λέγοντας: «Πλέον, εννέα περίπου μήνες μετά, έχουμε φτάσει τα 800.000 downloads, με την κάθε εβδομάδα να είναι καλύτερη από την προηγούμενη. Κατά μέσο όρο οι χρήστες αφιερώνουν μία ώρα τη μέρα για να παίζουν Quizdom, ενώ υπάρχουν και παραδείγματα παικτών που μπορεί να φτάσουν και τις 8 ώρες!».

QUIZ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: Σε τι ξεχωρίζει
Τι είναι αυτό, όμως, που κάνει το «Quizdom» να ξεχωρίζει σε σχέση με τα υπόλοιπα παιχνίδια ερωτο-απαντήσεων για smartphones και tablets; Σύμφωνα, λοιπόν, με τους δημιουργούς του, το βασικό σημείο διαφοροποίησής του από αντίστοιχες εφαρμογές του είδους είναι ο «κοινωνικός» χαρακτήρας του, δηλαδή η δυνατότητα να παίζει κάποιος αντίπαλος με τους φίλους του, αλλά και άλλους χρήστες, οnline και να επικοινωνεί σε πραγματικό χρόνο μαζί τους, μέσω της λειτουργίας του chat.

«Εκτός, δηλαδή, ότι αποτελεί μια καλή ευκαιρία να τεστάρεις και να εμπλουτίσεις τις γνώσεις σου, παράλληλα συνδυάζει τα στοιχεία του ανταγωνισμού, της κοινωνικοποίησης με τον αντίπαλο και φυσικά της διασκέδασης. Οι χρήστες μπορούν, επίσης, να στέλνουν τις δικές τους ερωτήσεις για να συμπεριληφθούν στο παιχνίδι και έτσι έχουν την αίσθηση πως αποτελούν και οι ίδιοι κομμάτι της δημιουργίας του. Τέλος, οι ερωτήσεις ανανεώνονται σε τακτική βάση για να αποφεύγεται στο μέτρο του δυνατού η επανάληψή τους», εξηγεί ο κ. Ξυλούρης.

Αυτή η ειδοποιός διαφορά, απ’ ό,τι φαίνεται, είχε ως αποτέλεσμα η ανταπόκριση των χρηστών να είναι άμεση, καθώς ο στόχος των 100.000 downloads που είχε θέσει η ομάδα για το πρώτο εξάμηνο λειτουργίας, επετεύχθη σε λίγους μόλις μήνες. Ετσι, καθημερινά πραγματοποιούνται περισσότερες από ένα εκατομμύριο «μάχες» γνώσεων και απαντώνται τουλάχιστον 30 εκατομμύρια ερωτήσεις.

ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ: Η μάχη των 16 ερωτήσεων
Ο τρόπος παιχνιδιού είναι εξαιρετικά απλός. Αφού ο χρήστης κατεβάσει την εφαρμογή και δημιουργήσει λογαριασμό, απευθύνει πρόσκληση σε κάποιον φίλο του ή επιλέγει αντίπαλο από τη βάση των εγγεγραμμένων χρηστών. Υπάρχουν 16 διαθέσιμες κατηγορίες -από Αθλητικά και Celebrities, έως Πολιτική, Ιστορία και Γεωγραφία- εκ των οποίων ο κάθε παίκτης επιλέγει δύο. Στη συνέχεια οι αντίπαλοι απαντούν εναλλάξ στις ίδιες 16 ερωτήσεις -τέσσερις ανά κατηγορία- και εκείνος που θα απαντήσει σωστά στις περισσότερες ανακηρύσσεται νικητής.

Σε περίπτωση ισοπαλίας κερδίζει ο γρηγορότερος. Μετά από κάθε αναμέτρηση, τόσο ο νικητής όσο και ο ηττημένος κερδίζουν πόντους ανάλογα με το επίπεδό τους και τον αριθμό των σωστών απαντήσεων. Απώτερος στόχος είναι η συγκέντρωση όσο το δυνατόν περισσότερων πόντων για να ανέβουν επίπεδα και να «σκαρφαλώσουν» στη γενική κατάταξη.

ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: Άνοιγμα σε ξένες αγορές και… new game
Μετά από την τελειοποίηση των υπαρχουσών εκδόσεων του Quizdom, στόχος της ομάδας είναι το άνοιγμα σε ξένες αγορές και η δημιουργία ενός άλλου διαδραστικού παιχνιδιού.
Κατά πόσο, όμως, το εγχείρημά τους αποτέλεσε ευκαιρία επαγγελματικής αποκατάστασης; «Εάν κάποιος έχει μια φρέσκια ιδέα, πιστέψει σε αυτήν και δουλέψει μεθοδικά για την υλοποίησή της, τότε μια εφαρμογή μπορεί να έχει οικονομικά οφέλη. Το να πούμε, όμως, πως λύνει το οικονομικό πρόβλημα είναι κάτι διαφορετικό, γιατί απαιτείται και ανάλογη συνέχεια.
Προς το παρόν το Quizdom μας εξασφαλίζει κάποια έσοδα, ώστε να μπορούμε να ικανοποιούμε τις καθημερινές μας ανάγκες. Χωρίς συνεχή προσπάθεια, ωστόσο, για βελτίωση και περαιτέρω εξέλιξη της εφαρμογής, η όποια επιτυχία μπορεί να μη σημαίνει τίποτα», καταλήγει ο κ. Ξυλούρης.
Το είδαμε:http://panayiotismavraganis.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου